Hè assai simplice d'installà un sistema chì pò generà elettricità. Ci sò cinque cose principali necessarie:
1. Pannelli solari
2. Supportu di cumpunente
3. Cavi
4. Inverter cunnessu à a rete fotovoltaica
5. Contatore installatu da a cumpagnia di rete
Selezzione di pannellu solare (modulu)
Attualmente, e cellule solari in u mercatu sò divise in siliciu amorfu è siliciu cristallinu. U siliciu cristallinu pò esse divisu in siliciu policristallinu è siliciu monocristallinu. L'efficienza di cunversione fotoelettrica di i trè materiali hè: siliciu monocristallinu > siliciu policristallinu > siliciu amorfu. U siliciu cristallinu (siliciu monocristallinu è siliciu policristallinu) ùn genera micca corrente sottu à una luce debule, è u siliciu amorfu hà una bona luce debule (ci hè poca energia sottu à una luce debule). Dunque, in generale, si devenu aduprà materiali per cellule solari in siliciu monocristallinu o in siliciu policristallinu.
2. Selezzione di supportu
A staffa fotovoltaica solare hè una staffa speciale cuncepita per piazzà, installà è fissà i pannelli solari in u sistema di generazione di energia fotovoltaica solare. I materiali generali sò lega d'aluminiu è acciaio inox, chì anu una durata di vita più longa dopu a galvanizazione à caldu. I supporti sò principalmente divisi in duie categurie: fissi è tracciamentu automaticu. Attualmente, alcuni supporti fissi in u mercatu ponu ancu esse aghjustati secondu i cambiamenti stagionali di a luce di u sole. Cum'è quandu hè stata installata per a prima volta, a pendenza di ogni pannellu solare pò esse aghjustata per adattassi à diversi anguli di luce muvendu i dispositivi di fissaggio, è u pannellu solare pò esse fissatu precisamente in a pusizione specificata stringhjendu di novu.
3. Selezzione di cavi
Cum'è mintuvatu sopra, l'inverter cunverte a DC generata da u pannellu solare in AC, dunque a parte da u pannellu solare à l'estremità DC di l'inverter hè chjamata latu DC (latu DC), è u latu DC hà bisognu di utilizà u cavu DC fotovoltaicu speciale (cavu DC). Inoltre, per l'applicazioni fotovoltaiche, i sistemi di energia solare sò spessu usati in cundizioni ambientali difficili, cum'è UV forti, ozonu, cambiamenti di temperatura severi è erosione chimica, ciò chì stipula chì i cavi fotovoltaici devenu avè a migliore resistenza à l'intemperie, resistenza à a corrosione UV è ozonu, è esse capace di resiste à una gamma più larga di cambiamenti di temperatura.
4. Selezzione di l'inverter
Prima di tuttu, cunsiderate l'orientazione di i pannelli solari. Sè i pannelli solari sò disposti in duie direzzione à u listessu tempu, hè cunsigliatu di utilizà un inverter di tracciamentu MPPT duale (dual MPPT). Per u mumentu, pò esse capitu cum'è un processore dual core, è ogni core gestisce u calculu in una direzzione. Dopu, selezziunate l'inverter cù a listessa specificazione secondu a capacità installata.
5. Contatori di misurazione (contatori bidirezionali) installati da a cumpagnia di rete
A ragione di l'installazione di un contatore d'elettricità à duie vie hè chì l'elettricità generata da u fotovoltaicu ùn pò esse cunsumata da l'utilizatori, mentre chì l'elettricità restante deve esse trasmessa à a rete, è u contatore d'elettricità deve misurà un numeru. Quandu a generazione di energia fotovoltaica ùn pò micca risponde à a dumanda, deve aduprà l'elettricità di a rete, chì deve misurà un altru numeru. I contatori d'ora unichi ordinarii ùn ponu micca risponde à questu requisitu, dunque si utilizanu contatori d'ora intelligenti cù funzione di misurazione di u contatore d'ora bidirezionale.
Data di publicazione: 24 di nuvembre di u 2022