Stu pruduttu hè cumpostu da cellule di lithium ironphosphate d'alta qualità (per serie è parallele) è un sistema di gestione avanzatu BMS. T pò esse aduprata cum'è una fonte d'energia DC indipendente o cum'è una "unità di basa" per furmà una varietà di sistemi di energia di batteria di lithium. Alta affidabilità è vita più longa. Pò esse usatu cum'è alimentazione di salvezza di a stazione di basa di cumunicazione, alimentazione di salvezza di u centru digitale, fornitura di energia di almacenamento di energia domestica, alimentazione di almacenamentu di energia industriale, etc. Pò esse cunnessu senza saldatura cù l'equipaggiu principali cum'è UPS è a generazione di energia fotovoltaica.
* Piccula dimensione è pesu ligeru
* Senza mantenimentu
* A vita di u ciclu standard hè più di 5000 volte
* Stima accuratamente u statu di carica di a batteria, vale à dì, a putenza restante di a batteria, per assicurà chì a putenza di a batteria hè mantinuta in un intervallu ragionevule.
* Multiple in parallelu, faciule per espansione
* Facile per a stallazione è u mantenimentu
A: Una batteria di Lithium Iron Phosphate (LiFePO4) hè una batteria rechargeable comunmente usata in una varietà di applicazioni cum'è veiculi elettrici, sistemi solari, elettronica portatili è più. Hè cunnisciutu per a so alta densità d'energia, a longa vita di u ciclu, è l'eccellente stabilità termica.
A: Ci hè parechje vantaghji per aduprà batterie di fosfatatu di ferru di lithium. Prima, hà una vita più longa di l'altri tipi di batterie di lithium-ion, cù una vita tipica di ciculu di circa 2.000 à 5.000 cicli. Siconda, hè più stabile termicamente, chì significa chì hè più sicuru è menu propensu à a fuga termale. Inoltre, e batterie LiFePO4 anu una alta densità di energia, chì li permette di almacenà più elettricità in una dimensione compacta. Hanu ancu bassi tassi d'autodiscarica è sò amichevuli di l'ambiente perchè sò liberi di metalli tossichi.
Risposta: Iè, e batterie di fosfatatu di ferru di litiu sò assai adattati per i sistemi di energia rinnuvevuli. Sò cumunimenti usati in sistemi di energia solare, almacenamiento di energia eolica è applicazioni off-grid. A so alta densità di energia è a longa vita di u ciclu li facenu ideali per almacenà è utilizendu energia rinnuvevule. Inoltre, e batterie LiFePO4 ponu trattà alti tassi di carica è scaricamentu, facendu cumpatibili cù a putenza variabile di e fonti d'energia rinnuvevuli.
Risposta: Iè, e batterie di fosfatatu di ferru di litiu sò largamente usate in i veiculi elettrici. A so densità d'energia elevata, u disignu ligeru è a vita di u ciclu longu li facenu una scelta populari per i fabricatori di veiculi elettrici. E batterie di fosfatatu di ferru di litiu ponu furnisce a putenza necessaria per guidà i veiculi elettrici è furnisce una gamma di guida più longa cà e batterie tradiziunali di piombo-acidu. Inoltre, e so caratteristiche di sicurezza inerenti, cum'è a stabilità termica è u risicu riduttu di fughje termale, li facenu una scelta solida per l'applicazioni di i veiculi elettrici.
A: Mentre chì e batterie di fosfatatu di ferru di lithium anu parechji vantaghji, ci sò parechje cose da tene in mente. Una di e so limitazioni hè a so bassa energia specifica (energia almacenata per unità di pesu) cumparatu cù l'altri chimichi di batterie di lithium-ion. Questu significa chì una bateria LiFePO4 pò esse bisognu di un voluminu fisicu più grande per almacenà a stessa quantità di energia. Inoltre, anu una gamma di tensione ligeramente più bassa, chì pò influenzà alcune applicazioni. In ogni casu, cù u disignu è a gestione di u sistema propiu, sti limitazioni ponu esse superati è i vantaghji di e batterie LiFePO4 ponu esse sfruttati cumplettamente.